Počet zobrazení stránky

pondělí 3. září 2012

Návrat


Tumblr_lqb3yemjxj1qhmxl8o1_500_large

Po dlouhé době opět tady.
Ode dneška tu se mnou bude ještě moje kamarádka, se kterou se podporujeme :)

Dneska jsem se byla zvážit na profesionální váze.
Takže pro začátek: vážím 62kg
měřím 164cm
a mám 12% tuku v těle= 19kg!!!

Takže první školní den = novej začátek

Jídelníček
Snídaně: hruška
Svačina: nic
Oběd: vepřový plátek, trochu brambor
Svačina: nic
Večeře: nic

Pití- 2l vody
Pohyb- 2 hodiny chůze
*Edit: 12km bruslení*

2 komentáře:

  1. ahojky...:-)....jo děkuju...jen by to chtělo nějaký sváči....když já jsem strašná.....nějak to nedokážu natrefit!:-).....
    ste dobrý holky, takhle se podporovat, to je suprovýýý!.-)....a má to šanci na úspěch....
    kolik ti je, pokud se můžu zeptat???

    OdpovědětVymazat
  2. jááj, ses dostala až do nemocnice jo???...to mě mrzí....moc dobře znám o co se jedná.....já jsem si akčně prošla vším anou,miou i přežíráním (a to mylsím jako v těch pravých formách), takže sama bojuju s jídlem a už mě to fááákt neba.....právě sem snad konečně zvítězila nad dalším náporem přežírání, (už se s tím vším patlám cca 5-6let a furt se to tak různě střídá),.....už sem z toho unavená a moc bych chtěla konečně definitivně zhubnout, tentokrát ale bez blbnutí!!!:-)....budu ráda, když se budem podporovat!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°