Počet zobrazení stránky

sobota 15. září 2012

Liné - 15.9.

Teď jsem přijela z atletických závodů, zatím jsem jen pomáhala, čekám než se mi udělá registračka :D Jídelák nic moc :/ Potřebuju pohyb a dohnat pití :D
Včera jsem byla u přítele, tak dopisuji jídelníček :)


14.9.

Snídaně: jahodová přesnídávka
Svačina : okurka (100g) + otruby (30g)
Oběd: rybí filé (100g) + rýže (60g) + zalný salát (100g)
Svačina: nic
Večeře: grilované kuřecí prso (cca 150g)

Pití: 2l vody + ledová káva
Pohyb: Jillian 5. den
Příjem= 819 kcal (3427 kJ)
Výdej= -123kcal (-513 kJ)


561568_438882776150775_22991488_n_large

15.9.

Snídaně: vločky(40g) s mlékem
Svačina: nic
Oběd: jasmínová rýže (120g)
Svačina: otruby (10g)
Večeře: zelný salát (200g)
*Edit: grilované kuře -asi 300g :((*


Pití: 1,5l vody
Pohyb: běh 45min, Jillian (5.den)
Příjem= 651 kcal (2724 kJ)
Výdej= -459kcal (-1919kJ)
Tumblr_m8eedynyzs1rv5wpoo1_500_large
..A písnička na lepší náladu :)  http://www.youtube.com/watch?v=IbLMqFTejlg&feature=relmfu

7 komentářů:

  1. Jo no.. tak taková nálada se mě teď asi bude držet.. přítel si to posral a až s ním konečně budu mluvit tak se z něj asi stane expřítel..
    Krásnej jídelníček

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc zlato za podporu, moc si toho vážím :-* Vás teď potřebuju úplně nejvíc. Uvidím, co budu dělat.

    OdpovědětVymazat
  3. Uvidím zítra, co se bude dít a pak někdy během týdne se ozvu ;) A vážně moc děkuju ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jako hezký, ale přijde mi, že toho hrozně málo jíš.. =)) Jsi pro-ANA? =))

    OdpovědětVymazat
  5. A mimochodem, koukáš na PLL jo ?? Já je miluju =D

    OdpovědětVymazat
  6. jídelníček krásný, pohyb taky, závidím Ti, že běháš a děláš gymnastiku, k tomu já se prostě nedokážu dokopat... nebo si říkám: to začnu dělat, až budu hubená a nebudu u toho vypadat jako tlusté hnusné nemehlo :D
    stay strong :-*

    OdpovědětVymazat
  7. Seriál je Pretty Little Liars, u nás teď taky půjde v telce, nevim od kdy přesně a s názvem snad Prolhané krásky =)) Nebo tak něco =)) A sama si to nepočítám, jsem registrovaná na fitwebu, a tak jen zadávám to co jsem snědla a vypila a jaký jsem měla pohyb =))

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°