Počet zobrazení stránky

pondělí 4. června 2012

4.6.


Tumblr_m25k5psh7c1rokmlzo1_500_large

Toto letí, za chvíli konec školy! :)
Já se zatím držím i když dnes jsem kvůli počasí vzdala běhání, ale jednou to snad nevadí ;) Ve škole to je super, pořád někam jezdíme :D Akorát přítel poslední dobou začal, že se bojí, abych nepřestala jíst úplně, ale to (bohužel) nezvládám. Aspoň trochu jídla mít prostě musím..


Jídelníček:
Snídaně: pšeničné vločky s mlékem
Svačina: 1 knackenbrot + 100g salátové okurky
Oběd: 1/2 polévky
Svačina: nic
Večeře: pár brambor (klobásu jsem úspěšně vnutila bráchovi)


Pití:
0.5l neslazeného čaje
0.2 neslazeného kafe
1l vody


Pohyb:
včera 8km bruslení, 300 sklapovaček
dnes jen 300 sklapovaček


Kdyby to takhle šlo dál, tak jsem celkem spokojená :)

2 komentáře:

  1. Přítel mi taky říká, že už skoro nejím (a já si v duchu říkám kéž by). ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to moc hezký :) Njn bojí se o tebe.. to mi občas taky říká.. protože jsou pomalu cítit moje kosti.. dřív to tak nebylo :) jsem za to ráda

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°