Počet zobrazení stránky

středa 30. května 2012

30.5.



Nohy mé bývalé spolubydlící v nemocnici.
Druhý den diety je úspěšný :)
Vlastně ani nevím jestli je to dieta, protože jsem si jí udělala sama :D
Spočívá v tom, že si k snídani dám pšeničné vločky (mají více vlákniny, než ovesné) s trochou mléka, k svačině si potom dám jeden knackenbrot s půlkou ovoce a půl oběda. Potom už nic, snad jen káva bez mlíka a cukru :D¨
Včera jsme byli s kamarádkou nakupovat a pak jsem si ještě šla zaběhat cca 10km, takže taky paráda :D
A dneska skvělý doučování matiky v čajce, až mě z ní bolí hlava (z matiky, né z vodnice :D)


Jídelníček:
Snídaně: pšeničné vločky s mlékem
Svačina: 1 knackenbrot + 1/3 jablka
Oběd: suchá jasmínová rýže, 1/2 polévky
Svačina: nic
Večeře: nic


Pití:
Tumblr_m4ph2derek1roz8kyo1_500_large
voda 1l
čaj 0,5l
černá káva 0,2l


Pohyb:
2 hodiny chůze
300sklapovaček
(dneska je to hodně slabý, ale prší a ráno jsem zaspala a nestihla cvičit)

1 komentář:

  1. Zlato, málo piješ ;)
    Jinak ten můj se o mě strašně bojí, od tý doby, co sem mu přiznala svojí minulost.. pořád se mě snaží něčim cpát ale ne vždy se mu to podaří.. nechce abych moc zhubla.. sice mi dovolil zhubnout na 52 kg (míň mam prý zákaz :D), ale vim, že nechce abych zhubla. Když už, tak zdravě, nesmím zase přestat jíst. Ale když dám nějaký kilo dolu, tak mě pochválí, ví, že je to pro mě důležitý :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°