Počet zobrazení stránky

středa 9. května 2012

9.5.


Tumblr_m3hithkyjx1rtqj4yo1_250_large

Abych řekla pravdu, dneska se nic zvláštního nestalo.. Jediný co mě dneska naštvalo byl taťka. Říkám mu, že nechci karbanátky, že musim jíst už v 6. A on ať si je teda osmažim už v 6.. No jeden malinkej jsem si udělala, abych zašpinila pánvičku, ale zbytek sněd kocour.. Děsný tohle


Jídelníček:
Snídaně: rohlík bílý + sklenice mléka
Svačina: mrkev
Svačina: celozrnná bagetka
Oběd: hrachová kaše, kyselé zelí
Svačina: zelný salát (ano už ho jím snad třetí den :D)
Večeře: 1/2 sáčku rýže + malej karbanátek


Pohyb:
běh 6km
chůze 5km
150 sklapovaček
150 kracovaček
150x zvedání pánve
75 kliků


Kurzíva je jen plán, tak mi držte palce :P
Tumblr_m3rloxwtuo1qir91zo1_500_large
Pro inspiraci :D

4 komentáře:

  1. To můj taťka se mě včera v 9 večer ptal jestli nechcu bramborový placek :D Ale i s karbanátkem to máš pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  2. rodiče, že..

    ta fotka vypadá skvěle, vlastně obě fotky, mám chuť na oříšky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji zlato! :*
    Tý jo, ten tvůj pohyb, waw waw!!! ;)) snad ti to vyšlo:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pohyb je moc krásný ! :). I jidelnicek. To musi byt tezke ne? Kdyby mi rodice udelali karbanatky tak bych hned letela. I kdyz ja je moc nemusim,spis bramboraky mam ráda:)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°