Počet zobrazení stránky

neděle 5. února 2012

Neměla bych tu být..

Když jsem sem psala naposled, byla jsem někdo jiný..
Od toho dne mám jinej život.. takovej složitější a pravdivější.
Myslím jinak, chovám se jinak.. Mám zabavenou váhu.. Z pokojíku mi sebrali zrcadlo.. 
Jím co chci. Prostě to neřešim.. oprava- neřešila jsem. 
Ode dneška mam nařízeno jíst jen s s ostatníma. Do kuchyně sama nesmim a kdybych měla opravdu hlad, tak se musim zeptat a pak se najíst pod dozorem.. Trochu vojna že? :D Vážně nevim jak to zvládnu.. Jediný co vim je, že se chci spravit. Žít bez Mii, jen já, jako dřív..

Zítra mi řeknou datum nástupu do nemocnice, já se tam tak bojim! Týden bez ostatních, týden pod dozorem, jen další vojna.. Do toho ta škola, všechno se komplikuje. Budu se snažit, slibuju! 

1 komentář:

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°