Počet zobrazení stránky

sobota 28. ledna 2012

ŘEKLA JSEM TO

Ano, udělala jsem to.
Vážně! Řekla jsem jí to.
Prostě jsem za ní došla a řekla: 'Mami jsem bulimička.'
A víte co ona? 
Ona je ta nejúžasnější mamka na celým světě :*
Protože ona mi pomohla.
Prostě mě vyslechla. 
Popovídala si se mnou. 
A zeptala se co chci.
A já chci přestat. CHCI.
Dojdeme k psycholožce, bude líp..
Všechno bude lepší.. 
Beze strachu..


Jídelníčky jsou pořád podobné, nechce se mi je sem teď dávat. Ani nevím jestli jsem něco strávila. V úterý si dojdu s kamarádkou pro permanentky do posilovny. Těším se :)
A zítra jdu na sál.. s tou mojí milovanou :* Už se nemůžu dočkat :D Sice to bude čokoládová párty, ale co.. je mi to jedno, ať se jí tam klidně přecpu, ten večer si prostě užiju! 


Loučím se a přeji krásný víkend :* Liné°°





4 komentáře:

  1. Tak hrozně moc tě obdivuju, já bych to asi nedokázala, užij si to s kámoškou!))

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuju tě, tohle bych nezvládla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Neni to lehký, to přiznávám.. ale ještě horší je se s o tom s někym otevřeně bavit. Děkuju, moc sme si to užily ;) Jen jsem od té doby neměla moc času.. Tak se omluvám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jenom jsem teď projela celý tvůj blog..
    Muselo to být hrozně těžké, povědět to...ještě k tomu mamce, já bych na to neměla, už jen proto, že by mi za to asi urazila hlavu.
    Moc ti držím palce, aby jsi to měla s jídlem jednodušší. :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°