Počet zobrazení stránky

sobota 14. ledna 2012

Think before you eat!







K čemu je jídlo? Nemůžu na to přijít. Jídlo je jen rozmar lidí, každý by přežil s 20% všeho jídla co má. Tak proč? Asi jde jen o zvyk.. navykli jsem si jíst. HODNĚ JÍST. Takže když si já zvyknu jíst míň, bude mi to připadat normální. Takže si musím pomalu začít zvykat. Od pátku jsem měla hladovku, ale úplně bez jídla to bohužel taky nejde :-( Takže večer, když jsem zjistila, že si mamka zničila kolenní vaz, kocourek má zlomenou nohu, Tom je nemocnej a nic mi nevychází.. tak jsem to vzdala. Ale pomohlo mi to? NE. Vůbec.. akorát mě bolí krk, jak jsem to běžela hned vyzvracet.. V podstatě mě jídlo neustále ničí- kvůli němu tloustnu, utrácím peníze a pak si ještě podráždim krk. Ne, ono mi za to nestojí! Takže BYE BYE FOOD :P

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°