Počet zobrazení stránky

úterý 3. ledna 2012

Jídelníček 3.1.

Snídaně: 50g okurky
Svačina: 50g okurky
Oběd: 1 kousek cukroví (byla jsem na návštěvě)
Svačina: 2x 30g celozrnného chleba + 100g zapečené file
Večeře: 50g jablka + 30g mrkve + 50g okurky


Pohyb: ráno a večer 200 sklapovaček + 45minut rychlé jízdy na bruslích.
Pití: 3l čaje bez cukru, 1l kafe bez cukru (úchylka)
Celkem: 2003kJ- 2089kJ -> -86kJ
Váha: ?



Tak Vánoce za mnou konečně :-) ode dneška začínám pořádně znova a nesmím povolit. Bude to jen ovoce, zelenina, bílkoviny a spousta pití + nějakej ten pohyb :-)
Zvážím se až se na to budu cítit, teď vím, že by na mě vyskočilo to hrozivé číslo 59kg, z kterého je mi do breku, tak jsem váhu strčila pod postel :D Snad se to brzy zlepší :-)





Ty nohy! :-)

2 komentáře:

  1. Ahoj, děkuju.. a těch 9 kg sem hubla asi nějak takhle >> http://rooftops.blog.cz/rubrika/vaha << je tu takovej datumovej rozpis.. ale tak kdybych byla silnější tak to mám dole i za kratší dobu... jenže sem si pak dávala pauzy, trochu přibírala pak zase hubla atd x))

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, to seš dobrá! :D tak snad se mi to taky povede :) chtěla bych přesně 9kilo minimálně dolu.. tak snad mi to půjde aspoň podobně jako tobě :) a nechceš spřátelit? Mám blog jen krátce, takže tu nikoho nemám..

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°