Počet zobrazení stránky

pondělí 23. ledna 2012

Go for it_!

Chci 50.
Potřebuji 50.
Já je budu mít!
Budu mít 50kg. Vím to.

Musím být pozitivní a věřit tomu, to je základ. V důsledku toho nebudu psát nic, co jsem v předchozích dnech snědla, ani to jak jsem nic nedělala :D V podstatě můžu říct, že jsem se dozvracela až na samé dno. A teď musím jen nahoru ;)

Věřím tomu, že už nebudu zvracet.
Věřím tomu, že se nebudu přejídat.
Věřím, že 25.3. budu mít na váze 50.

Proč zrovna tohle datum? :D Ne, není to nějaký speciální den. Je to jen moje motivace :)
Napsala jsem si lísteček. Mám na něm všechno, co by mě mohlo motivovat. Všechno, pro co bych byla ochotná hladovět. Nenapadlo mě žádné lepší místo, než si ho strčit do podprsenky :D Kalhoty si pořád měním, takže bych ho hned ztratila.. 
Mám tabulku, kam si píšu všechny míry a dny rozdělený na ovocný/zeleninový/mléčný. Tak to musí vyjít :) 

Zkoušela jsem dnes cvičení podle Jillian Michaels.. Tak jsem si myslela, že třeba nějaké svaly mám- nemám žádný :D Už od 20ti minut jsem to flákala a stejně mě všechno bolelo.. Musím víc cvičit..



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°