Počet zobrazení stránky

pondělí 16. června 2014

16.6.

Dneska mám svůj rekord! Najela jsem přes 100km na kole!! Já vím, že to není kde jaký rekord, ale já tolik v jednom dni nikdy nejela :D
K tomu jsem měla dvouhodinový trénink na atletice, to mě vyšťavilo úplně :)
Zítra si dám relax, se školou na kola už nejedu, jelikož mi to trenér zakázal (mám v sobotu závody).

Sn: chléb s máslem
Sv:
Ob: polévka, 2ks mrkve
Sv: jablko, meruňka
Ve: vepřové maso, dušená zelenina

Pití: 3x 0,75l vody

Ještě bych měla posilovat břicho, abych splnila svůj plán, takže mám ještě práci před sebou :)

2 komentáře:

  1. nazdárek!:-)..no hele jsem totálně hotová, ale stojí to za to!:-)..nese to výsledky a to je hlavní!.-)...co ty????.....a gratulace obrovská k rekordu...100km na kole za jediný den, to je pro mně něco nepředstavitelnýho!:-D....takže klobouk dolů frajerko.-)

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky:-)...tak co, jak se ti vede?

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°