Počet zobrazení stránky

pondělí 19. srpna 2013

19.8.

Prší a prší :-(
Jsem na to počasí pěkně naštvaná, protože jsem nemohla jít běhat.. Teda kdybych byla ochotná promoknout až na kost, tak by to samozřejmě šlo, ale nejsem blázen :D
Tak jsem si dneska dala jen 20 min břicho a jinak jsem se povalovala s kamarádkou :D

Po delší době sem dám jídelníček, ať víte, jak bídně na tom jsem :D

Snídaně: 2 housky s pomazánkou, podmáslí
Svačina: 2 kostičky čokolády
Oběd: brambory s kyselou okurkou
Svačina: podmáslí, broskev, hrst vína
Večeře: jogurt Milbona s cereáliemi
Druhá večeře (20:00): půlka salátové okurky, cherry rajčátka

Brzy se ozvu, snad bude líp a budeme moct sportovat! :) 

Eat Like A Goddess Look Like A Goddess | via Tumblr
MY DREAM! <3

3 komentáře:

  1. Hlavně nevěš hlavu, no co no, jednou jsi nešla běhat příště půjdeš a bude to určitě víc super! Brala bych to prostě jako osud, možná by se ti něco mohlo stát. Ale teď, musím říct, se mi líbí ta jednoduchost ve tvém jídelníčku a hlavně ta kombinace podmáslí, broskev a víno (teda myslím, že hroznové) :D

    Tak teď Ti přeju a všem, krásně počasí, pro tvou satisfakci po běhání či během něho! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vždyť to máš úplně úžasný!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. jojoooo.bylo to tam mňamozní:-D...a to doslova:-P.....byli jsme na Kapverdských ostrovech - západ Afriky u rovníku:-)....

    no s postavou to jde, ale musím se napráskat, že teď hřeším jak blázen!:-/..jsem se u toho moře nějak rozjedla a teď mi to nejde stáhnout!:-D.....ale ode dneška už se zase snažím!.-D....taky plánuju začít s jógou:-).....co ty, jak je?

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°