Počet zobrazení stránky

neděle 16. září 2012

Liné - 16.9.

Dneska jsem měla celej den rodiče pryč. A co já jsem odpoledne neudělala? Dala jsem si sušenky- bylo na nich napsáno ovesné a namáčené v čokoládě. Když jsem si ale přečetla složení, byl tam jen margarín a cukr.. Takže jsem zvracela :( Ale potom jsem jela na bruslích za přítelem (20km :D) a byli jsme spolu na oslavě, tak jsem si tam bez výčitek dala slaný závin a přítel do mě chtěl dostat dort :D To se mu ale nepovedlo, tak ho musel dojíst.. :)


Snídaně: vločky (30g) s mlékem
Svačina: ty sušenky.. (vyzvracený)
Oběd: kuře (200g) + 2 vajíčka + zelný salát (150g)
Svačina: slaný závin (50g) + kousek dortu
Večeře: nic

Pití: 2l vody
Pohyb: 20km bruslení + Jillian (7. den)
Příjem= 1135 kcal (4750 kJ)
Výdej= -766 kcal (-3204 kJ)

Tumblr_magflvlo8g1ro7xypo1_500_large

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°