Počet zobrazení stránky

neděle 29. dubna 2012

29.4.

Po delší době,
jsem tu, se spousty změnami. 


Sacharidová dieta nevyšla, měla jsem za sebou 3 nejtěžší dny, teď by to šlo lehce.. Ale nešlo to. Začala jsem ujídat, třeba jen jablka a tak.. Ale stupňovalo se to. Až jsem si v jednu chvíli řekla, jdu to vyzvracet.
Pak jsem si vzpomněla, co všechno jsem pro to udělala... Musela jsem překonat neskutečné nutkání utéct na záchod a jen si bezmocně sednout k té míse.. Ale v hlavě jsem si promítala 5 vykrmovacích tejdnů v nemocnici.. znovu to absolvovat? Nikdy! 
Šla jsem teda běhat, ale měla jsem plný břicho, uběhla jsem asi kilometr a udělalo se mi špatně, a tak jsem si sedla na trávu, tam aby mě nikdo neviděl.. A dělala jsem sklapovačky.. Vážně jsem měla nějakej psychickej zkrat.. Poslední.
Nechci MIU zpátky!


A tak mám útrum se všema dietama.. jen pro jistotu ;) Stejně mi přijde že víc hubnu, když pravidelně a zdravě jim + cvičení k tomu.

1 komentář:

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°