Počet zobrazení stránky

sobota 3. března 2012

ZMĚNA

Od 20. 2. jsem v nemocnici pod dozorem psycholožky a mám teď úplně jiný pohled na svět. A věřte tomu, nebo ne- zdá se být že optimističtější.
Pobyt zde spočívá jen v tom, aby jste si uvědomili, že musíte jíst. První dny mi přišlo, že je toho až neskutečně moc (6 jídel ) ale už jsem si zvykla. Také si musíte udělat návyk na jídlo, a jelikož tu jste první týden bez telefonu, notebooku a jakýchkoliv návštěv, tak si zvyknete celkem rychle, protože to je jediná aktivita zde. 
Každé ráno v 5 se musím jít zvážit a opravdu spíše hubnu, i přes to že mám tučné svačiny a několikrát denně kakao.




Stravovací návyky:


Snídaně je v 7:00, ideální jsou 2 pečiva s něčím namazané a klidně si ráno můžete dát kakao, protože ráno máte rychlý metabolismus a vůbec to neuškodí


Svačina je v 9:00, to je vhodné 1 namazané pečivo + 1/2 ovoce


Oběd je v 11:00, což asi v praktickém světě prohodím s druhou svačinou, jelikož v 11 mám školu :D 1 celá polévka + 1/2 normální porce je minimum


Svačina je v 15:00, obvykle dostávám pečivo namazané čímkoliv (často míváme něco sladkého, ale to je naprosto jedno) + si můžete dát ovoce, zeleninu, nebo jakýkoliv jogurt- je toho hodně


Večeře je zde v 17:00 to je pro mě také moc brzo, takže si to doma asi o hodinu posunu, máme zde studené večeře ( 2 pečiva namazané sýrem, nebo máslem), nebo také jogurt s pečivem. Doma budu mít teplé večeře, to nevadí, ale ideální je jen polovina běžné porce


Pozdní večeře je v 19:00 často míváme jogurt (nejvhodnější je ovofit) + pečivo, je tu také více možností, ale hlavní je se nepřejíst




Během dne nesmíte mít hlad, měli by jste mít v jídelníčku obsažené ovoce, zeleninu i bílkoviny. Sladké je dovoleno, ale jen v určité míře. Nejdůležitější je neuzobávat, ale jíst přesně v dané hodiny.





3 komentáře:

  1. Po tomhle všem hubneš? Tolik pečiva jsem za en v životě nesnědla a asi bych ani nesnědla na snídani 2 ks pečiva.. ty jsi kvůli čemu v nemocnici PPP? Jeslt ano, tak to potom toto chápu :o)) nebo jesslti jsi mladičká a teprve rosteš tak to je asi také ideální porce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zlatíčko, drž se :) je dobře že už koukáš na svět jinak, že už normálně jíš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi v Motole nebo kde? Snad ti to pomáhá a bude pomáhat a vyjdeš s čistější hlavou. :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°