Počet zobrazení stránky

středa 7. března 2012

Nemocnice 7.3

7:00 Snídaně: makovec + hrníček kakaa
9:00 Svačina: rohlík s 1/2 mandarinky
11:00 Oběd: mistička česnečky + 2 bram. knedlíky s masem a troškou špenátu
15:00 Svačina: rohlík se sýrem
17:45 Večeře: chléb namazaný sýrem se šunkou + červená paprika
19:00 Pozdní večeře: rohlík se sýrem


Pití: 2l nemocničního čaje + Ice kaffee + hrníček kakaa
Pohyb: 200x zkracovačky, 200x šikmé sed-lehy, 100x zvedání nohou (posilování na břicho), 300x zvedání nohou (pos. na stehna), 10 min držení předpažených rukou, 100x zvedání pánve
KJ nepočítám ;)


Dneska jsem měla první návštěvu, takže jsem po 3 týdnech viděla mamku :) Přinesla mi Eis Kaffee, ale vůbec mi to nevadilo :) Dopoledne jsem jela sanitou do jiné části nemocnice za druhou psycholožkou, tak aspoň malé zpestření :) Mám naordinované slabé antidepresiva, abych už doma neměla sklony k přejídání. 
PS cvičit se tu nesmí, ale já tu nemam co dělat :D



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°