Počet zobrazení stránky

čtvrtek 16. února 2012

Jídelníček 16.2.

Snídaně: 1 rohlík s máslem!!!
Svačina: nic
Oběd: 1 palačinka plněná mraženou zeleninou
Svačina: nic
Večeře: půl mističky rizeta


Pití: 1,5l čaje + 0,3l vody
Pohyb: 1 hod balančního cvičení + 200 sklapovaček + běh (cca 4km) + chůze (cca 5km)
Celkem: 2841 - 2238 (pohyb) = 603 KJ (154 Kcal)
Zvracení: 3x


Dneska jsem se tajně vážila.. A mám 58kg, opět! :D Mám trošku radost, ale s tim jídlem dneska jsem si to asi zkazila :/ Nesmím ztrácet naději, ale pokračovat úspěšněji dál :) 
Snídani jsem nezvládla.. Mám celej den výčitky, že se neumim ovládat, tak jsem aspoň šla pěšky domů a pak jsem si šla zaběhat. Docela se cítim líp :-) 
Zítra je ten maturák.. Asi půjdu zítra na manikůru a dám si velký půst :D Nejlepší by bylo nejíst i přes celej víkend, protože tu budeme mít asi 3 návštěvy, ale jak znám moje rodiče.. Uvidím, rozhodně se budu snažit :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°