Počet zobrazení stránky

úterý 14. února 2012

Jídelníček 14.2.

Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: nic
Svačina: nic
Večeře: nic


Pití: 0,1l černé kávy + 1l vody + 1l neslazeného čaje
Pohyb: 200x sklapovačky + 200x nohy
Celkem: OKJ
Zvracení: 0x


Dneska byl krásnej den :) Odpoledne jsem byla s Tomem v sauně a potom jsme nahý skočili do sněhu :D Pak jsme jeli do centra motokár a jezdili.. No opravdu adrenalinový Valentýn :D Mám doma krásnou rudou růži :) Prostě vydařenej den. A to jídlo.. šla jsem ze zvyku do kuchyně koukat pod pokličky a vážně se mi nic z toho nechtělo ochutnávat :D ..nějaká čína, fuj :D Ani Merci, co jsem dala Tomovi jsem si nedala.. Jen tak dál!


1 komentář:

  1. Úžasný jak jsi to vydržela :) A závidím ti tak krásný Valentýn. Moje kámoška se dneska v jednom kuse hádala se svým klukem, jen proto, že on ten svátek neřeší, takže romantika byla hned pryč :( Já jsem si radost na Valentýna musela udělat sama :D ..ale jsem nadmíru spokojená :))

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°