Počet zobrazení stránky

neděle 12. února 2012

Jídelníček 12.2.

Snídaně: 2x chléb + 1 plátek šunky
Svačina: nic
Oběd: kachna + 2 bram. knedlíčky
Svačina: 1/2 jablka
Večeře: kachna + 1 bram. kmedlíček


Pití: 1,5l mátového čaje
Pohyb: procházka
Celkem: 3955KJ (945Kcal)
Zvracení: 0x!! (1x večer )


Už druhý den bez zvracení! Já to zvládnu sama!! :) 
A ta kachna.. rodiče jsou šílený :( Večeři jsem si dala radši teď, jinak bych si jí musela dát až někdy v 8 a teď ještě půjdu ven, tak to snad bude o něco málo lepší ;-)
Jsem zvědavá na zítřek. Jsem zvědavá jak to dopadne s mým plánem :D - Jen malinko v jídelně k obědu + něco k večeři, co budu muset.. A pííííít... ale pořádně :P Mám nějakou dobrou náladu :D 


Mějte se slečny :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°